شناسهٔ خبر: 172827 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت بیش از ۱۴ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان طی ۴ ماهه  سال جاری 

محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از ثبت بیش از ۱۴ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان طی ۴ ماهه  سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: در ۴ماهه سال جاری ۱۴ میلیون و ۹ هزار و ۶۶۹ تردد انواع وسایل نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده است که این میزان حاکی از افزایش ۱۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

کرد افزود: این حجم کل تردد توسط ۵۰ دستگاه ترددشمار در سطح محورهای مواصلاتی در ۴ماهه سال ۱۴۰۳ به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: حجم کل ورود به حوزه شمال استان طی این مدت ۵۷۷ هزار و ۹۱۶ تردد و حجم کل خروج از شمال استان ۷۷۳ هزار و ۷۳۷ تردد است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: پرترددترین محورهای حوزه شمال استان در این مدت، محور زابل، سه راهی دشتک، محور خاش، زاهدان و محور زهک، مرز میلک است.

کرد در پایان یادآور شد: کاربران جاده‌ای برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های استان می‌توانند به‌صورت شبانه روزی با کارشناسان سامانه ۱۴۱ تماس و یا با مراجعه به سایت و نرم‌افزار ۱۴۱ اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنند.